Linnea

* Three places I have lived:
1. Stockholm, Sweden
2. Stockholm, Sweden
3. Luleå, Sweden :D:D:D

*Three shows that I watch:
1. The OC
2. Desperate Housewiwes
3. OneTreeHill

* Three places I have been:
1. Ungern
2. Schweiz
3. Luleå

*Places I have been this week:
1. Luleå
2. Vätö
3. Stockholm

*Talk with regularly:
1. Maria
2. Våra luleågrabbar (sen vi åkte därifrån xd )
3. Rasmus! :D

*Three of my favorite foods:
1. Tacobar
2. Mcdonalds
3. Caesarsallad

*Three favorite bands and/or singers
1. Britney Spears
2. Snow Patrol
3. The fray

*Three favorite movies
1. The holiday
2. Rädda Willy
3. Eva & Adam

*Three things I am looking forward to:
1. Höstlovet! (Då jag och Maria antagligen drar tillbaks till luleå)
2. Sthlms veckan, ska bli så kul och träffa alla igen.
3. Höstlovet igen!!! :Dhahahah

Maria ligger i ena rummer och snackar med rasmus och jag sitter och sjunger med i ladygaga! Denajs här på vätö! hahahaha vi ska nog vara vakna hela natten tror jag :P hahah. Måste påverkas av norrländska lulebor snart känner jag, dom kommer väl in snart, Alex är redan inne hahahaxd jag är på as bra humör ! :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0