Abaout Linnéa! :)



* Hon var inne i en "hej jag tror jag gillar en 96"-kris innan lovet och lite in på lovet

* Linnéa snackade konstant om en kille som var 94 och den snubben snacka hon om 24/7 (i vintras) hon har börjat nu igen OHNO SOUICADE!!!! (självmord!)

* Varje gång hon snackar skype med mig besöker hon toan minst 4 gånger på 2 timmar

* Ibland utan att tänka får hon lite ryck och börjar driva med vissa som olyckligtvis tar allt seriöst.. wopsi.

* Varje gång Linnéa ska åka frittfall eller insane så blir hon alltid lite extra glad och snackar om den attraktionen hela tiden i kön till insane/frittfall.. och om inte annat babblar på som ett helvete om något annat ointresant

* Linnea säger nästan varje gång när hon återberättar något "jag tror seriöst aldrig jag har skrattat såhär mycket som jag gjorde då" och den meningen kan man få höra någon gång om dagen också..x)

*  Linnéa är förälskad i sitt soda stream vatten möhö

* Efter varje gång har hon skrattat gör hon detta ljud: ääööh

* Hon sjunger alltid på väg till toan.. i alla fall när vi snackar skype hoho

* När hon väl börjar kolla på något tvprogram eller film då slutar hon inte, hon missbrukar alla filmer hon har :D

* Hon är olagligt söt! :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0