Hallå hallå!

Japp som ni ser (ni då alla våra tusen läsare vi skaffat oss under en natt utan länkningar haha) nej men de här är en blogg jag och min kära vän Maria kommer hålla uppdaterad. Just nu sitter vi flera flera mil ifrån varandra men vi är flitiga över datorn att sammarbeta, haha nej nu blev det onödigt. Iallafall så tänkte vi börja den här bloggen som vilken som helst, kommer länka till den ifrån min andra blogg så får se om de kommer några som läser haha.

Men nu är det såhär att jag är uppe i luleå, ska vara här två veckor till och Maria kommer upp nästa vecka så då blir det gemensamma inlägg! Okej men idag ska jag träffa en tjej som heter Josefin som kommer ifrån söder i stockholm. Kommer inte riktigt ihåg hur vi tog kontakt men de gjorde vi iallafall förra året på nätet, henne ska jag träffa idag för hon har landställe här uppe, ska bli kul med lite varierande umgänge när jag är här uppe! Haha.

Ska sluta med desamma faktiskt, hoppas Maria ka hålla er lite uppdaterade under dagen (:

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0