L' You didn't know



* Vi bråkade rätt rejält efter jullovet, om jag minns rätt pratade vi inte med varann i skolan på ett bra tag.

* Innan Maria åkte till usa så pratade vi i telefon minst tre timmar om dagen, helt seriöst.

* I början av sommarlovet när vi sov hos mig så drog vi vid halvtolv till noratorg för att träffa några 94or i vår skola som vi aldrig 'umgåts'/pratat' med innan hahaha.

* Vi käkar alltid nattkäk mellan 12-4 när vi sover hos nån.

* Varje dag vi pratar i telefon så säger nån av oss flera gånger " fyfan va kul de kommer bli i luleå och på vätö"

* Första gången jag skulle följa med Maria och träffa Joel så satt Maria på tacobar i typ en halvtimme och tupera håret så det blev rakt hahahaha (sorry darling!)

* Vi har gillat samma kille, samtidigt(?) men nekade de haha.

* Tydligen hade jag drivit och sagt på en buss att jag slagit en vodkaflaska i någons huvud vilket Maria trodde på ändå tills för nån månad sen när vi råka dra upp de.

* Våra föräldrar har ett stort beroende av varandra (dvs att dom gillar att ringa och prata om mig och Maria haha) och har blivit riktiga homiesar!

* Senaste månaderna har det varit mycket ståhej med vilka som icke tycker det är positivt att jag och Maria blivit så bra kompisar, men vi har hela tiden sagt: skiter i vad folk tycker, dom förstör inte mellan oss. Thats what i like about us! Haha.


Tio saker om oss! Wiiiho

Ciiiaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0