Powernap

Japp så sant som det är skrivet :) Vi tänkte ta en powernap, eller rättare sagt vi håller på att ta en powenap.. fast inte jag men Linnéa gör det, hon tror på att hon kan somna.. nejnej inte med den lökheten och energin hon har nu.. jag har sprungit fram och tillbaka till sängen och bordet för att ta lite pics och även lgt mig på henne också :) NAJS! menmen hon ligger här bredvid och jag ska väcka henne om 20 minuter, hon kommer endå aldrig somna så.. :) Föresten så lyssnar vi på någon skit låt på högsta volym.. (O)najs like hell :o Nu får ni iallfall se lite söta bilder på oss två sweetypiies :)
Här stör jag linnéa

sötnooos!

The two onions! :)

Här är låten som e dålig :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0