Du kommer inte ångra dig!



Ska man kalla de underhållning?

* När Maria blir irriterad så får man inte hjälpa henne med nånting, ( de behöver inte vara mig hon är irriterad på, man får ändå inte säga/hjälpa henne med saker då haha).

* De händer att man får följa med (dvs datorn får följa med) när hon går på toaletten/duschar, då fortsätter hon skypa.

* Hon älskar att doppa jordgubbar i smält marabou choklad, de är också enda gången hon gillar jordgubbar.

* En av de få gånger jag hört henne gråta är i telefon pga en sak jag sa (inget taskig mot henne däremot mot mig själv), sorry sweety!

* En av de roligaste saker jag vet är när hon försöker vara seriös lyckas dock inte, man ser alltid leendet smyga fram! ( Alltså vara seriös emot andra, typ folk hon stör sig på och jag står bredvid)

* Hon äter alltid med bestick på mcdonalds (typ pommesfrites) Hon har alltid kvar pappret och håller hamburgaren i.

* När hon brister ut i gapskratt, öppnar hon hela munnen och spänner hela ansiktet! HAHAHA. Du är sötast älskling!

* Hon missbrukar HighSchoolMusical filmerna, och när hon ser dom och man skypar får man räkna med att munnen går i ett med låtarna dom sjunger, lite tyst och diskret dvs jävligt störande!

* Enligt mig har hon blivit mycket mindre bakterie rädd sen vi började umgås mycket! Woooho cred till mig! haha

* Sen igår har hon sagt "ChaCha" ca 100000 gånger helt plötsligt utan mening! (Kommer ifrån Krilles blogg såklart haha)

Mohaha i love you babybo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0